Lidköping för sista gången på lääänge:(

Idag har jag vart en sväng i Lidköping, nu kommer det ta ett bra tag innan jag ska dit igen! Jag var med Bille på stan en stund och insöp hela Lidköpings-atmosfären, det var mysigt=))
Vi hann med att hälsa på Ida inne på turistbyrån också, en av de människor som kommer saknas mig ordentligt på Nya Zeeland! 

Nu är den allra sista julklappen inköpt, och förhoppningsvis de sista sakerna till Nya Zeelands-resan! Kom på idag att jag bara har mina megaenorma handväskor som jag inte kan ta med som handbagage eftersom jag ska ha en rygga som det... Och vips så hittade jag en liten, svart handväska på H&M för 50 kr!!!! Helt otroligt, sån tur brukar jag aldrig ha haha;D Däri får jag plats med kamera och plånbok, perfa=)


Fin va?


En sovmask till flyget köpte jag också, kan vara bra att ha!

Pratade med mamma i telefonen på bussen hem, saknar henne! Jag är en riktig liten mammagris ända in i själen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0