Halva klar, halva kvar;)

Yes box, halva hemtentan är färdig! Känns riktigt gött, har suttit fem timmar i sträck nu och bara matat ur mig information och fakta, formulerat om, diskuterat och problematiserat, skrivit fotnoter... Hemtentat kort sagt=)
Två frågor klara, två kvar att kämpa med..

Passade på att ta en promenad till Coop när jag skrivit klart, gud vad skönt det var med frisk luft!!! Det var en av mina bästa promenader på ett tag:D
Jag plockade ut mina böcker från Cdon när jag var där, jag vill egentligen läsa dem nununu, men ska spara dem tills den långa flygresan till Nya Zeeland om ett par veckor.. Böckerna jag beställt hem är:

Dyngkåt och hur helig som helst av Mia Skäringer
Hanteringen av odöda av John Ajvide Lindqvist
Genom dina ögon av Stephenie Meyer &
Illusionen om Gud av Richard Dawkins

Lite blandade forum, oj vad jag ser fram emot tills jag får börja läsa dem! Ni kan kalla mig nörd om ni vill men jag har alltid älskat att läsa och älskar det fortfarande ;)

Kommentarer
Postat av: lovisa

Men hej där!:) hur är det med dig?:)

2010-12-08 @ 16:02:56
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Genom dina ögon är verkligen jättebra ^^ Saknar dig kusin. kram <3

2010-12-08 @ 19:16:38
URL: http://faaail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0