Festivalspremiär imorgon!

Jag är sjukt peppad inför festivalsinvigningen imorgon, det ska bli grymt roligt!!
Nu har vi haft möte med teknikerna som jobbar imorgon, vi har ett klart körschema för imorgon och inköpslistan på fika är klart..
Imorrn kör  vi igång redan kl 10 på morgonen eftersom det är första dagen och allt ska riggas upp från grunden så imorgon kväll kommer jag nog vara lite trött.
Vi kommer inte behöva vara på plats 10 varje morgon, men runt 12 iaf så nattvakterna får gå hem och sova i hyfsad tid;)

Imorgon är ju helt klart den mest avancerade festivalskvällen rent teknikmässigt med tanke på att det är 2 olika band som ska spela, Komodo som kör inhopp med trummor och Freedom of Art som dels ska köra en eldshow med poi och facklor, och sen ska runda av i Stadsträdgården och leda fackeltåget till Rörstrand där kvällen fortsätter...
Jag måste nog nästan ordna hörselskydd till Eric Saades spelning, med tanke på alla småtjejer som kommer skrika i falsett hehe...

Det är så mycket jag har att hålla ordning på i huvudet just nu!!!! Och jag är så peppad så jag bara vandrar runt här hemma och längtar till imorgon när vi äntligen får komma igång, allt måste verkligen klaffa med omriggningar o grejer mellan akterna. Det kommer bli 4 ganska fysiskt påfrestande dagar nu, men också 4 dagar fyllda av arbetsglädje!
Allra roligast ska såklart lördag bli när Melissa Horn spelar på kvällen, ska bli helt underbart att få träffa henne!

Nej nu måste jag ta mig för något vettigt, det här går inte;)
(Wiiiiiiiiiiie!)

Kommentarer
Postat av: Elina

Besök gärna min blogg och säg din åsikt! :)

2010-08-20 @ 18:04:19
URL: http://elinasunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0