Tell the world that I´m coming home!

Åååh vad jag längtar tills imorgon när vi packar in Zed i bilen och beger oss hemåt och uppåt för en helgvisit! Det är tre månader sen jag var hemma sist och jag saknar hemhemma litegranna nu...:)
Vi ska stanna till hos mormor och morfar så jag för första gången får se hur de bor i "nya" lägenheten och bli bjudna på middag också! Och de ska precis som resten av familjen få träffa lillfisen:D

Det var så roligt att packa ner alla hundgrejer som måste med, precis som att packa för ett barn! Han är ju min lilla bebis ibland så;) Nu har han dock smugit iväg och lagt sig för natten eftersom han ansåg att jag inte klappade på honom tillräckligt intensivt... Han ser så mänsklig ut ibland med sina miner! Och suckar så demonstrativt när han anser att vi är tråkiga.. En riktig personlighet;)

Nu sitter jag i soffan och slappar lite till A Beautiful mind på 9:an, en riktigt bra film! Men ska nog hoppa in i duschen snart och hoppas få sova bättre än förra natten... Usch vad jag har varit trött idag!!!
Men två saker har jag lärt mig och kan dela med mig av haha...

1. Det går alldeles utmärkt att micra gröt på vanlig müsli! Och det blir himla gott, speciellt med lite tinade hallon och russin i... Och ett rått ägg att röra ner i gröten innan den äts, håller magen mätt och god om man som jag inte alltid orkar laga middag!!! Jag kom på att testa när jag såg tv-reklamen för "grüsli" och funderade på om den egentligen var något annorlunda mot vanlig müsli...

2. Ät inte grapefrukt samtidigt som du kollar facebook på iphonen, för jag kan garantera att det kommer stänka på skärmen! Jag har gjort precis det två gånger nu, två dagar i rad haha... Men men, man lär av sina misstag som det heter;)

Nej, nu måste jag pyssla klart här hemma innan jag ska duscha!

Ha det gött=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0