Sunday

Det har vart en otorligt slapp helg hihi, precis som sig bör! Igår var det Bikersdag här i stan, det var dock inte så mycket roligt på stan som vi trodde det skulle vara. Sen på kvällen gick vi hem till Mattias & Jennie med lite cider och popcorn och kollade på en skräckis (The Descent, en riktigt bra enligt min smak!) och gamla kort på Anders & Mattias från gymnasiet... Det var skoj!!
Det blev ganska sent där, och sen på hemvägen fick vi agera guider till ett äldre par som tappat bort sig och skulle till hotell Albert haha=))

Idag så har det också vart ganska slappt, jag låg i soffan och halvsov fram till halv tolv ungefär hihi... Sen fick vi äntligen röven ur soffan och tog en promenad i duggregnet på slingan i 5 km, ganska välbehövligt!!!! Och otroligt skönt faktiskt, jag har absolut ingenting emot regn om det inte är så att jag är tillfixad och är på väg någonstans.. Fåfängan som kikar fram;D

Nu har vi ätit tacos och bakat vaniljmuffins med chokladglasyr tills om en timme när Solsidan börjar sändas från första start på fyran, skoj!!

Imorgon börjar en aningens kortare nattvecka igen, tre nätter jobbar jag innan jag går av på torsdag morgon... Sen blir det hemhemmamys i Vittinge!!!! Jag längtar hihi;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0