Nattvecka på g!

Jag råkade visst förlänga slapparhelgen till att omfatta måndagen också haha... I alla fall fysiskt sett;)
Jag jobbade i alla fall litegrann med examensarbetet tidigare idag, det finns inte så mycket jag kan göra just nu än att vänta in att de på de olika kommunerna ska kontakta mig tillbaka med den informationen jag har bett om.. Och tyvärr kan det vara ganska svårt har jag fått erfara, de är helt enkelt för upptagna med sitt för att kunna hjälpa till i den mån som jag vill... Men det är ju förståeligt också;)

Annars då? Tja jag tog en tupplur av och till mellan 14-17 eftersom jag ska jobba inatt.. Det var ganska skönt!
Sen har jag uppdaterat mitt cv och skrivit in mig på ams.se för att öka mina jobbchanser till i höst, även om det bara ökar dem litegrann...:D Det tar längre tid än man tror att skriva in sig där! Och gör jag inte ett besök till arbetsförmedlingens kontor inom 14 dagar så får jag tydligen göra om allting en gång till... Usch, jag får inte missa att göra ett besök där!!! Ska genast sätta påminnelse=)

Nu ska jag bara pyssla litegrann till här hemma och sen jobbar jag 22.30-07.00 imorrn bitti... Får se hur gott jag kan sova imorgon på dagen... Och då måste jag verkligen se till att ta en redig promenad också, fan jag börjar bli förslappad igen!!

Har spikat nästa hemfärd också, sista helgen i maj (nästnästa helg) åker jag hemhemåt igen, ensam denna gången.. Wiie! Fick en släng av hemlängtan häromdagen så då bestämde jag och fick okej på att låna golfen av karln=)) Förhoppningsvis får jag lite Carromys också;)

Nepp, pyssla det sista och sen dra mig till jobbet på min trogna Olga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0