Natt 1/4 avklarad!

Nu har jag jobbat första natten för denna veckan och det gick jättebra! Jag blev lite tung i skallen runt fem imorse men sen började ju frukostpersonalen trilla in så då blev jag lite piggare igen eftersom jag kände att sängen hägrade haha... Jag fick en egen lunta av nattmanualen också där allting står så det kändes gött! Bra att ha som facit och att kludda i;D
Nu har jag precis ätit spagetti och köttfärssås som Anders hade lagat när jag vaknade vid ett, vilken pärla!! Underbara karl jag har!!!! Tanken är väl att jag ska försöka ta mig ut på promenad nu, handla lite och sen försöka sova ett par timmar till eftersom jag bara sovit i fem timmar... So far kan jag absolut tänka mig att hoppa in som nattvikarie!
Psst! Jag satt och surfade runt och hittade ett recept på mini blåbärs- & vaniljpajer som verkar helt underbart goda hihi... Receptet och bloggen hittar ni här!
De ska i vilket fall jag testa att baka i helgen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0