Mc-ställ införskaffat;D

Ojojoj det var en intensiv dag på praktiken idag! Massa springande... Skojigt men tröttande för benen;) Jag har jobbat med Caroline så det kunde inte bli annat än en rolig dag!!! (Ja jag vet att du läser min blogg Caroline, ta åt dig!) Vi har även bestämt att vi ska ut och ta en öl någon dag så det ser jag verkligen fram emot!

Nu är jag helt slut däremot, energin rann ur mig haha... Jag åt ett snabbt mellanmål när jag kom hem från hotellet, sen åkte jag och Anders och handlade hem lite mat för resten av veckan innan vi åkte iväg för att jag skulle testa ett mc-ställ som jag hittat på blocket här i stan... Vilket satt perfekt, så nu är jag stolt ägare av ett i princip sprillans Jofama Allvädersställ! Betalade bara 1000 spänn för stället och en hjälm, plus att han hör av sig om han hittar mc-handskarna som jag får till i så fall... Nice!!! Istället för att betala 2000 kr för ett helt nytt på Biltema så fick jag ett bra kvalitetsmärke också;)
Nu ska jag bara köpa mc-stövlar och ett ryggskydd också=))



Nu kommer lite bilder från helgens bravader i Uppsala;)

Jag i Uppsala=))

Peter, Felix och systeryster=))

Jag och Jab, en av mina två närmaste vapendragare från Dalby;)

Nya Dalbycrewen... Therese, Jab & Carro! (Och Martin, Jabs lover)

Anders, Thomas, jag, kusin Tom, Jeanette & Martin=))

Jag, Malin & Linda, tre mupp kusiner haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0