Lördagsstök

Åh vad skönt det är med helg! Synd bara att karln min jobbar både idag och imorgon... Men det funkar=))
Det är så gött att känna att jag har tid med lite allt möjligt, nu är kl 13 och jag har både tvättat och hängt tvätten, tagit en sköööön joggingrunda, läst ut en bra bok, pratat med systeryster och diskat... Sitter med lite lunch nu, kyckling tikka masala;)
När jag har ätit klart ska jag ta golfen ut till Överby (älskar att få ha bilen och kunna ut och köra lite!!!) och kika in på H&M, sen handla ingredienser till ost & skinkpaj som får bli middagen ikväll... Mums mums!

Annars får vi se vad dagen har att erbjuda, solen skiner och jag mår otroligt bra!!! Både i kroppen och knoppen haha... Hade jag bott närmre hade jag lätt åkt hem till mamma och pappa på en fika, det är det enda som saknas;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0