Älskar tävlingar!! Vinn ett dam armbandsur;)

Nu har jag letat efter en sjysst och snygg ganska bred armbandsklocka hur länge som helst, dels för att kunna se vad klockan är på jobbet utan att ha mobilen, och dels för att det skulle täcka tatueringen på handleden perfekt (får varken visa tatueringar eller ha mobilen på mig under jobbdagen;D)... Jag har inte lyckats hitta rätt bara, men så kikade jag in på Lovisas blogg och hon har just nu en tävlingen där du kan vinna ett damarmbandsur från Runns Webbshop... Så jag kikade in och hittade såklart en perfekt armbandsklocka som jag är med och tävlar om nu!!

Denna lilla goding:

Armbandsur - Big fashion - urverket är 6cm i diameter (svart)


Så håll tummarna nu för mig är ni snälla!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0