Regnrusk och film

Nu sitter jag här ensam och nattugglar igen, men det kan vara ganska skönt tycker jag... Det spöregnar här utanför vilket är mysigt när jag sitter här i nattlinne och filt och bara nördar framför datan=))
Det blev en mysig filmkväll med frukt, popcorn och choklad... Something´s Gotta Give hette den, med Jack Nicholson bland annat, charmig film!!

Imorgon ska jag första jobba med examensarbetet, sen ska vi ta en promenad till I-Site och kolla om det finns biljetter kvar till rugbymatchen på frédag och hur dyra de är... Det är tydligen helt sensationellt att det spelas rugbymatch här i Nelson, men de är enbart flyttade hit för att Christchurchs arena inte anses tillräckligt säker efter jordskalven nu... Men det kan vara sännande! Ska man se sport på Nya Zeeland så ska man antingen se cricket eller rugby, och den cricketmatchen vi såg var inte så livad... Så förhoppningsvis är rugbyn lite mer spännande!

Nu ska jag kolla runt lite mer och fortsätta mitt filosoferande innan det är dags att sova.. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0