Sommar!!

Nu börjar det ta sig, två underbart fina dagar vad gäller vädret... Mer av den varan tack! :D
Helgen blidde ganska produktiv ändå, vi var på kalas i fredags som innehöll mängder med god mat och gott fika, tipspromenad och kubb... Igår var vi ute på Dal hela dagen, jag körde åkgräsklippare för första gången i mitt liv (grymt skoj hihi:P) och klippte allt gräs medans A tvättade hojen.. Sen solade vi, grillade korv och mös med alla kissar, stora som små=))

Idag har jag jobbat 9-12, sen kom jag hem och bestämde mig för att städa. Sagt och gjort, nu har jag städat och bäddat rent så nu har jag förtjänat en kopp kaffe;) Nu ska jag flirta lite med karln när han komemr hem så hoppas jag få ha golfen imorgon, för isåfall ska jag till Lidköping och luncha med underbara Ulrika! Hoppas hoppas hoppas... Men det ska nog inte vara några problem tror jag=))

Här är lite bilder från går:


Kissebebisarna som bara blir större för varje gång jag ser dem=)



Är jag inte bara naturligt grym på att klippa gräsmatta, eller vaddå? Sen att det blir lite spår efter åkgräsklipparn haha....;)

Kommentarer
Postat av: Nicke

har en bloggtävling på min blogg gissa vilken stad jag ska resa till den som gissa rätt kommer jag länka på min blogg :) har över 500 läsare varje dag :)

2011-06-05 @ 21:50:18
URL: http://nickeeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0