Namnam

Vilken otroligt ansträngande dag det har vart idag! Eller inte... :D
Jag gick upp vid halv nio oxh åt frukost, sen vid nio tog jag en morgonpromenad till Coop för att handla hem lite diverse saker. Efter det har jag så sakta men säkert kommit igång med examensarbetet, jag ska verkligen få klart det denna veckan har jag bestämt mig för! Och för att motivera mig själv ännu mer så har jag även bestämt att om jag blir klar denna veckan så ska jag gå till frisören och slinga håret, blir jag inte klar så får jag vänta tills jag får pengar nu i slutet av juni... Det är visserligen inte så långt kvar tills juni är slut men det är ändå en liten extra motivation så;)

Annars har jag bara vart på ett utbildningsmöte på Swania i 1,5 timme och sen tog jag en fika med lite härliga arbetskompisar. Efter det tog jag en sväng på stan med Sofia innan jag gick hem och lagade mig lite avokadosoppa. A är ute o grejar med chevan som vi förhoppningsvis får såld imorrn, hoppas!!! Själv ska jag iväg och gymma om ganska exakt en timme, med Caroline som sällskap... Det ska bli skönt! Sen blir det till att laga riktig middag, soppan ska jag ha som lunch denna veckan tänkte jag... Synd bara att avokadorna var aningens för omogna så det blev en liten besk bismak på soppan :( Annars är avokadosoppa nog en av mina absoluta favoriter! Den och gulasch... och potatis & purjolökssoppa också! Soppa är underskattat :D

Nej nu ska jag göra lite vettigt! Sen gymma;D


Jag gillar verkligen den gröna färgen som blir=))

Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Sommar & sol och vi har korta kjol...

Har du planerat att göra något speciellt på sommarlovet i år ? <3 :)

2011-06-14 @ 11:17:45
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0