Kristi Himmelsfärd

Hmm, jag hade förväntat mig lite bättre väder idag! Vädret vi hade igår och i förrgår hade inte suttit fel när man är helt ledig och allt;) men men, en promenix ska det allt bli i alla fall, en ganska redig en också;)
Jag har fått mina allra första betalda extratimmar denna helgen också! 3 timamr på fredag och 3 på söndag då det kommer vara ganska mycket att göra med diverse saker... Wiiie! Så nu är praktikantskylten utbytt mot en skylt med mitt namn på, jag avancerar mig uppåt sakta men säkert:D

Annars komemr helgen bjuda på kalas på fredag kväll och förhoppningsvis lite solande, jag håller tummarna... Men nu har jag en snygg karl hängandes över axeln så nu ska jag gå<3

Kommentarer
Postat av: Klokegård - Designa ditt Liv!

Grattis till timmarna, och till den där snygga karln på axeln.



Ha en underbar helg!

2011-06-02 @ 20:04:38
URL: http://karvegardkonsult.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0