Jag Kommer

Jag Kommer av Veronica Maggio är lätt min bästa träningslåt just nu! Eller träning.. Jag lyssnar gärna på den vad jag än gör! Men den är så skönt just under träning, jag blir glad i hela kroppen och allt går lite extra lätt.
Jag var och gymmade idag, nu har jag lyckats gymma varannan dag sen jag skrev in mig vilket jag är sjukt nöjd med och tänker försöka fortsätta göra också! Jag gillar verkligen mitt träningsprogram också, det är perfekt och skönt att köra=))
Annars fick jag hoppa in och jobba (betalt, det ni!) mellan 7-11.30 idag och sen har jag skrivit exa i ett par timmar. Förstår verkligen inte varför jag inte satt igång tidigare när det är den roligaste biten kvar nu - att sammanställa resultat och analysera och dra slutsatser utifrån dem. Men jag gillar det! Jag tror och hoppas att jag komemr få bra betyg på det också, jag har en bra magkänsla :D

Nu ska jag äta ägg och sen hoppa in i duschen. Imorgon ska jag också hoppa in som betald extrakraft men i frukosten, efter det ska jag köra lite utbildning och sne en propp- och säkerhetsrunda... En skön dag!! Sen efter det lite mer exa tror jag... Och fredag utgång med swaniabrudarna! Svanarna haha;)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0