Goa tisdag=)

Det har vart en riktigt go tisdag idag! Trots att det åskade och regnade så hårt inatt så jag hade svårt att sova, trots att jag älskar åskoväder! :(
Jag har jobbat med Caroline hela dagen och fått ha koll på vad som ska göras så jag vet att jag kan allting... Sen har jag även gått igenom säkerhet (väldigt bra strukturerad!) och diskuterat lite jobbtider för i sommar, en väldigt bra dag!

Efter jobbet följde jag med Caroline hem och träffade hennes supermysiga barn och hennes trevliga karl... En riktig familjemiddag fick jag! Det var superskoj, jag känner av ibland att jag har lite social torka haha;D Nu ska jag snart ut på kvällspromenad med Sofia, sen ska jag chilla lite (kanske bygga klart mitt hus på the sims som jag påbörjade häromdagen haha:P). A jobbar natt så han blir sen, det blir egentid ikväll med andra ord=)

Nu ska jag ut o röra på mig och få lite (kvav) luft... Ha det gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0