Gääääsp

Hihi det blev visst lite vilt igår med swaniatjejerna...
Vid fyra åkte jag och Emma hem till Caroline och blev bjudna på kycklinggryta, mums!! Vi gjorde oss klara och drack lite cider innan vi tog en taxi hem till Anna, där Marianne redan var, för att förfesta. Och fy fan vad många olika drinkar vi drack! Anna is the king of drinkar!!! :D

Hon blandade white russians, strawberry daiquiris, mojitos, pink russians (som vi uppfann haha, white russian med jordgubbar i... farligt god!!)... Och så lite whiskey och cider på det! Och himla skojigt hade vi, satte på musik från youtube från olika årtionden och sen dansade vi i hennes vardagsrum..  Jag har en del roliga bilder från igår!!!
Jag tror vi gick ut runt elva och mötte upp Petra som jobbat kväll, och då hann vi med i alla fall tre olika ställen innan allt stängde vid två! Dansade en hel del gjorde vi:D Sen blev det den obligatoriska fyllematen, namnam..;)

Idag är jag lite seg, vaknade vid ett först haha... Men jag har fått i mig frukost och mängder av vatten och mår faktiskt bra! Aaaaaaningens huvudvärk bara:D Jag har till och med sökt ett par jobb och jag borde verkligen ta mig ut ich gå en sväng... Men är lite trött som sagt;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0