Long time no see!

Ojoj, nu har jag nog slagit rekord i dagar mellan senaste inläggen;)
Jag har både hunnit jobba min allra första ensamma nattvecka (7 nätter i sträck), lyssnat lite på Maggio under Fallens dagar, fått min första lön (yeeeay!), vart ledig en vecka & vart på Åland och blivit gräsänka från och med idag en vecka framåt... Fullt ös precis som vanligt med andra ord=))

Så imorse for Anders iväg på hojen för att åka i Norge med en kompis, jag gick av ett trenätters pass imorse så jag var ganska groggy när han kikade in och sa hej då... Det är lite tomt här i lägenheten nu :(
Men jag har haft en helmysig dag i varje fall sen jag vaknade, jag tog en fika med Caroline och hennes sötnos Ida på slusscaféet, sen tog vi en sväng på Ö&B innan vi for hem till dem och grillade kyckling och drack lite rosévin!

Carolines indiska granne är också otroligt duktig på ögonbryn och fransar (hon jobbar på en salong här i stan), så vips satt jag i hennes stol och fick ögonbrynen noppade med sytråd och färgade fransar och bryn! För 150 kronor, är inte det ganska otroligt??!!
Jag är supernöjd i vilket fall, ögonbrynen är lite för mörka som de alltid är när de är nyfärgade men det lägger sig ju om 1-2 dagar;)

Nu har jag målat naglarna och kollat på Mouline Rouge, en av mina bästa filmer någonsin... Så vacker!!!
Så nu är det dags att sussa för imorrn ska jag städa lägenheten och sen jobba 16-20=)

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Shit va billigt de där me ögonbrynen va eller!!

Du får lägga ut en bild på hur de blev tycker jag =)

Dum fråga kanske, men gjorde de ont/kändes de nått?

KramKram!

2011-07-28 @ 13:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0