skojskoj!

Igår hade vi riktigt skoj! Först var vi ut till the Boat House och kollade på Uni och the ukes of hazzard. Uni var underbart bra! Hon hade en helt egen stil, jättefin röst och var faktiskt otroligt lik Martina i vår klass i vissa ljus! Vi snackade lite med henne efter spelningen och bjöd henne på ett glas rödvin haha, hon var jättetrevlig att prata med=) Sen drog vi vidare och gick och sjöng svenska schlagerlåtar hela vägen in till stan, eller ja, skrek ut låtarna haha... Bilarna tutade rätt bra när vi gick där och skrålade;D

Nästa stopp blev Shooters för att shaka loss, och det lyckades vi bra med! Fy fan vad vi dansade, jag var helt öm i kroppen när vi bestämde oss för att gå hem mellan ett-halv två någon gång... Men skoj var det! Det är så kul att verkligen gå ut och dansa bara för att det är så jävla kul, och skita totalt i om det ser förjävligt ut haha..;)
Jag ringde Anders när jag satt och åt rostad macka här hemma också och pratade lite, usch vad jag saknar honom... Jag längtar tills jag får komma hem och bo tillsammans med honom igen och ha den vardagen tillsammans! Säger jag efter bara två veckor... Men det ska allt gå bra! Får fortsätta sakna honom i 11,5 veckor till bara...

Idag blir det en lugn dag, vi ska gå och handla lite på Countdown och sen får vi se vad dagen har att erbjuda! Jag har hört att det ska gå utomhusbio i en park ikväll, det skulle vara mysigt=) Lagom ansträngande känns det som;)

Och Fridas Matthias ska skicka hit saltlakrits till mig! Yeey! Han ska skicka grejer till Frida och frågade om det var något jag eller Sarah saknade haha... Underbart, det finns verkligen inte saltlakrits nånstans här!
Tack Matthias=))

 Jag och Uni!

   

Kommentarer
Postat av: Marianne

Underbart roligt. Gläds med dej

2011-01-22 @ 09:19:01
Postat av: ems

idag ska jag till gymmet och sen blir det nog en yskväll till :D

2011-01-22 @ 12:12:26
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2011-01-22 @ 18:54:29
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0