Presentation avklarad=)

Presentationen är avklarad och gick mycket bättre än förväntat! Jag och Sofia fick 22,5/25 vilket jag är fullständigt nöjd med;) Vi visste inte innan att vi skulle få betyg på det, men det gick ju bra så det kanske var lika bra att vi inte visste haha;)

Nu ska jag vila lite eftersom jag sov kasst inatt igen, jag fattar inte varför:S Vi var ändå och rörde på oss igår, blandade jogging och powerwalk och körde lite styrka på vardagsrumsgolvet... Jag har till och med träningsvärk idag! Hoppas jag får sova inatt i alla fall, det är så tråkigt att vara trött hela tiden:S

Senare ikväll blir det skoj för då ska vi på ukulelekonsert i hamnen! Vi är ett par stycken som ska dit och se Uni and her Ukulele with Ukes of hazzard, spännande! Ni kan läsa mer här om ni är intresserade;)

För Ulrika, världens bästa skolmamma till alla oss som går Kulturturism vill jag bara förtydliga att Barbara Streisand huset är huset där Elin, Henny, Katt, Bille och Klas bor! Eftersom de hela tiden nynnar på en technoliknande låt där de sjunger Barbara Streisand ibland;D Haha=))

Kommentarer
Postat av: ems

hahaha ja. Lite små roligt när sådana där otippade saker händer:D vad ska du göra idag då?

2011-01-21 @ 09:05:03
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0