Nelson Anniversary Holiday

Idag är det Nelson Anniversary Holiday så idag har vi vart lediga från skolan. Det firades med en lång promenad till och från stranden på totalt 8 km, med en massa sol och bad däremellan! Det är så underbart varmt i havet här, trots att det har blåst satan hela dagen, jag kommer verkligen sakna Tahuna beach när vi åker hem igen=)

Annars har vi inte gjort så mycket mer idag egentligen, jag somnade en stund när jag kom hem vilket gjorde attjag blev otroligt seg (igen, att jag inte lär mig!), sen har vi kollat på Sweet Home Alabama hemma hos Sophie, Therese, Kim & Anton=)) Vi trivs bra där! ;D Imorrn ska vi dit och kolla skräckfilm också, mysigt med alla dessa filmkvällar=))

Nu ska jag strax sova, sitter lite på facebook och hoppas att ANders komemr in bara eftersom han inte får alla sms jag skickar... Jättetråkigt att inte veta vilka som kommer komma fram och inte! :S :(
Men nu loggade han in så nu ska jag skriva lite med min älskling;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0