Hå hå ja ja=)

Idag har vi haft en fruktansvärt ansträngande skoldag, jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Eller inte haha;)

Vi började skoldagen med att ta skolbussen mot Högslunds Glas på väg mot Mapua som var målet. Det är en glasbutik som drivs av svenskar, jättemysig! Vi fick kolla när de handblåste ett glas, synd bara att vi inte fick ta kort på det... Men ganska förståeligt=)
Sen fortsatte vi mot ett supermysigt café där jag drack chailatte, och sen gav vi oss in i deras labyrint de hade på bakgården! Det var skoj, och vi lyckades både hitta in i mitten och ut igen:D

Sen tog vi en promenad längs Rubber Island, en strand mellan Mapua och Richmond som var otorligt vacker.. Så skönt att gå barfota och känna sanden mellan tårna=) Efter det vandrade vi runt i hamnen i Mapua och tog lunchrast innan vi vandrade mot och in i Mapua Leisure Park, som vi ska göra en marknadsplan om gruppvis! Så jag, Frida och Sophie ska brainstorma lite ikväll har vi tänkt, kanske tillsammans med en cider om vi känner oss okreativa...;)

Imorgon ska vi börja skoldagen med en 40 minuters promenad upp i ett berg som jag inte minns namnet på, men det ska bli skönt att få jobba lite med kroppen i den ständiga uppförsbacken haha:P Sen ska vi jobba med marknadsplanen som ska lämnas in senast fredag kl 3. Sen är det långhelg! Efter en ansträngande vecka...;D

   

Kommentarer
Postat av: ems

vad har du för planer av resten av veckan då? :D

2011-01-26 @ 08:17:14
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: ems

fusk! jag vill med ha sol och värme!!! vart och vad pluggar du?

nej jag får nöja mig med att gå på föreläsningar och sitta vid vn på kvällen ;)

2011-01-27 @ 08:06:24
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: ems

fy fan! jag är inte alls AVIS!!!!!! går ju mycket lättre och plugga om man har bra väder :D

2011-01-27 @ 08:45:22
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0