Bara timmar kvar.. Woopwoop!

Allt är i princip färdigpackat, jag har alla viktiga telefonnummer jag kan tänkas behöva, bestämt vad jag ska åka i, vägt väskorna (15+5 kg, skönt med lite marginal!), tagit en sista lång dusch här i Sverige... Myser med Anders för fullt för sista gången på 3,5 månad... Resfebern tränger på litegrann men inte farligt.

Snart far jag! 18.55 går flyget från Landvetter men första etappen är bara en timme till London där vi mellanlandar i 2 timmar.. Nästa etapp är värre, London-Hongkong, från kl 22 ikväll till 18.00 (tror jag det var) lokal tid imorgon... Hihi=)) Sen är det bara tio timmar kvar till Auckland! Och därifrån inrikesflyg till Nelson Airport där Jacquie hämtar upp oss=)

Om jag inte har tillgång till internet längs vägen så hörs vi på Nya Zeeland! Jag landar på onsdag kväll där=))

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0