Ännu en dag i värmen och solen... ;)

Idag har det vart ännu en dag på stan och kikat runt på utbudet, äntligen hittade jag två par svhorts som passade min rumpa! Alla andra schorts jag har testat har antingen passat runt men hängt i röven, eller passat i röven men tagit fram alla valkar haha... Men nu har jag ett par röda låga jeansschorts och ett par mörkare höga jeansschorts med massa snygga detaljer:D:D Ett par nya solglasögon med UV-skydd fick det bli också efetrsom jag känner hur ansträngda ögonen blir av den starka solen och ljuset här. Och en impulspiercing... Jepp, en IMPULSpiercing hahaha... I tragus, den lilla öronfliken. Den kostade motsvarande 150 svenska kronor, till skillnad mot 600 eller i bästa fall 450 i Sverige :D
Jag har ändå funderat på att ta hål just där ett bra tag och när det tydligen går att ha det i solen och bada i saltvatten med den (fast den är nygjord) så slog jag till;)



Annars har vi solat lite idag, fikat, hittat Nelsons motsvarighet till Skopunkten med "ta 3 betala för 2", köpt hem mer basmat och hinkat hur mycket vatten som helst och smörjt in oss med tonvis av solskydd...

Igår var vi ut på krogen för första gången och jag och Elin drack öl ur ett ölglas som rymmer 1 liter haha... Sen fick man behålla glaset! Så det ska jag försöka få med hem sen är det tänkt;P


Gårdagen, och årets första dopp! Den 8 januari, slå det ni;)

   

Kommentarer
Postat av: Marika

Hej kul o se att du mår bra. Och snygg piercing! Du passar skitbra i den! :) Va kul att vi får följa med på din resa här på bloggen! Och gud vad jag längtar till sommaren när ja ser dina bilder :P

Var rädd om dig! Pussokram!

2011-01-08 @ 14:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0