Sweet sunday!

Har vart sådär pigg idag efter festen igår, jag tror vi gick ut lika hårt allihopa eftersom det var sista festen här på Nya Zeeland... Så det har vart en självförvållad dag om vi säger så! Men det finns också många skojiga minnen från igår;)

Vi har precis unnat oss söndagspizza från HelloBelly som ligger 2 minuter härifrån, sjukt goda pizzor!! Jag har inte gillar pizzorna här innan för de dränker de i tomatsås (bläää), men denna valde jag pestosås på istället för tomatsås, och så tog jag kyckling, valnötter, tomat och brieost på... Mums mums!!!!
Nu ska jag chilla och titta på Heartbreak kid på tv, imorgon har vi skolavslutning och så r det dags att packa... Yeey!!! Om 4 dagar är jag hemma hos Anders igen!!! Men åker härifrån vilket inte är lika skoj (som jag skriver hela tiden haha)...

Nepp, film och chips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0