Skärtorsdag

Nu är första veckan på Swania avklarad och sakta men säkert går det framåt i inlärningen av rutiner och bokningsprogrammet!!! De i personalen jag har träffat är helt underbara också, det gör inte saken sämre!
Idag fick jag göra egan utcheck också det var superskoj, äntligen kan jag göra lite nytta haha;D

Efter jobbet så var jag och Anders och shoppade skor hihi... Skopunkten, ta 2 betala för 3! vi fick visst med oss tre par skor hem var hahahahahaha... Jag fick med mig ett par skor att jobba i som jag får i mina inlägg i också, ett par skor emd kilklack och ett par svarta tygskor som jag får i inläggen i... Perfekt!! Så jag har gått in kilklackarna lite här hemma medans vi lagade hemmagjort potatismos och köttbullar i gräddsås... Det vart helt okej ;)

Imorrn ska vi rida islandshäst och sen äta lite påskmiddag det ska bli mysigt.. Lördag ska vi grilla och ev gå ut här i stan och söndag fyller världens bästa Anders 25... Min gamling;) ♥

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: va kul:D vad ska ni göra på sista april dÅ?

2011-04-22 @ 07:23:25
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0