Påskdagen

Nu har jag haft långledigt i tre dagar, skönt!!! Ridningen i fredags var jätteskoj, vi red offroad i skogen där det var ganska tätbevuxet så det krävdes lite styrning haha;D Sen blev det lite påskmys på kvällen med pizza, marängsviss och massa massa påskgodis... Vi rullade hem efter det! haha;D
Igår hade vi en ganska lugn dag, sen på kvällen så var vi iväg och grillade med Jennie, Mattias, Hannes och Annika.. Det var mysigt, vi satt och drack och spelade lite ölspel också. Tyvärr blev vi lite sega där på kvällen bara, så vi skippade krogen och åkte hem och hade lördagsmys istället=))

Idag fyller älsklingen 25, så vi har firat honom ute på Dal med lite fika och grillad korv! Sen tog vi en liten utflykt ut till något som heter Brudslöjan i Vargön, supermysigt!! Dels så var det hela hav av vitsippor i fullblom där, och dels var det ett jättevackert vattenfall som fanns där!!! Det kändes lite a´la Nya Zeeland så jag blev alldeles varm i hjärtat! Nu ser jag fram emot en ny fyra dagars vecka innan jag och Anders ska fira avlborg i uppsala och träffa lite gamla vänenr och bekanta, skoj skoj!


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: oh så mysigt:) jag tror jag ska ha fest här på fredag, för på lördag ska jag nog till killen och gå på ngn brasa eller så:)

2011-04-25 @ 17:23:47
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0