Första dagen på LiAn avklarad!

Idag var första dagen på min sista praktik för utbildningen, jag ska vara på Scandic hotellet Swania här i Trollhättan tills den 5 augusti... Jag ser fram emot denna sommaren som fan kan jag ju säga!! Det verkar vara underbart sköna människor på Swania och alla har varit jättetrevliga mot mig=))
Jag har ju fortfarande lite den känslan av att vara i vägen eftersom jag inte kan allting (förståeligt efter första dagen! :P) men jag är inte ett dugg orolig för det, jag tror detta kommer gå galant! Eventuellt kommer jag få extrajobba senare i sommar när jag kommit in i rutiner och sånt också=))
Jag fick nice arbetstider också, antingen jobbar jag 06.45-15.15 eller så jobbar jag 14.45-22.45... helt okej!!! Då försvinner liksom inte hela dagen kan jag känna=))

Efter praktiken nu var jag ut med Jennie och tog en joggingrunda i spåret så det känns dubbelt så skönt just nu, har precis satt i mig hemmalagad laxsallad efter middagen igår... Nu ska jag bara duscha och vänta in Anders så jag kan få mysa lite♥

Kommentarer
Postat av: Marianne Bardén

Det verkar ju vara jättebra tider du ska arbeta. Men vad ska du göra, städa osv

2011-04-18 @ 19:40:22
Postat av: Caroline

Välkommen till oss på Swania, det kommer att bli så roligt att ha dig här.



Glad Påsk på dig

Kram Caroline i receptionen

2011-04-20 @ 20:26:11
Postat av: lovisa

vad händer i påsk?:)

2011-04-21 @ 10:40:41
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: men vad härligt! : D

Jodå det rullar på med mig, idag kommer min syster hem och vi är ensamam hemam hela helgen så det känns skönt och behövligt!:)

2011-04-21 @ 16:36:45
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0