Kai food festival!

Idag har vart en lugn dag efter alla fysiska strapatser i Abel Tasman. Jag somnade elva igår kväll och vaknade halv nio imorse utvilad, en grymt skön känsla! Hade lite svårt att få upp ögonne bara, jag måste ha sovit stenhårt haha=)
Idag har vi vart en sväng på Kai food festival (kai är ett maoriskt ord för mat) vid maraien och founders park. Det var mysigt, en massa matstånd med mat från olika delar av världen och lite goda smoothies och glass och så. Lagom aktivitet idag;)

Sen har vi bara vart och handlat, jag har köpt en köttbit som jag ska steka ikväll, MUMS! Till den blir det avokado med hummus och lite sallad. Sen blir det lite vin till också, eventuellt ska vi ut på en pub och bara sitta och chilla och ta en öl senare ikväll.

Förövrigt sitter jag med blondering nummer 2 i håret nu, för att bli ljusare och slippa de oranga tonerna jag har just nu! Det ska bli väldigt intressant att se, hoppas det inte bli gult bara:S Men jag har förberett mig med både silvershampoo och silverbalsam så det är lugnt...


Ha en mysig lördag alla!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vill du vara med och tävla om att bli dagens blogg? Anmäl dig här: http://selb.blogg.se/2011/february/blev-det-du.html

2011-02-05 @ 05:10:39
URL: http://selb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0