Försäljning av möbler tills jag flyttar!

Idag har jag haft lite av en duktig-kväll vilket var välbehövligt efter att jag har mått så kasst hela dagen :S
Jag har verkligen känt mig som en gammal tant med ont i huvudet, ont i nacken, ont i magen och känt mig fryssen och allmänt eländig.. Inte skoj!
Men det verkar ha vart ganska bra att bara äta soppa och yoghurt för (peppar peppar!) så tror jag att magen känns lite bättre nu... Yeeay!

Nu ikväll har jag i alla fall lagt ut fåtöljen, sängen, resårmadrasserna och sängborden på blocket! Så är ni intresserade av att köpa nåt av dem kan ni gå in på:

http://www.blocket.se/vi/30527032.htm - för fåtöljen, eller..
http://www.blocket.se/vi/30527648.htm - för sängstomme med tillhörande sängbord och två fräscha resårbottnar;D

Sen tog jag en promenad med min kombo Marie i slingan, det blev väl en timmes promenad ungefär=)
Och det var det min duktiga kväll har bestått av haha! Mne jag tog mig ordentligt med tid att ta bra foton och greja till annonserna hihi, det var rätt duktigt  :D

Idag har jag postat mitt svar till utbildningen på Nya Zeeland också, att jag accepterar min plats jag är erbjuden där! Eller ja, Henny har postat dom tillsammans med 13 svar till;) Tack Henny!

Imorgon är det redan fredag igen... Denna veckan har gått fruktansvärt fort! Antingen ska jag till Trollhättan imorgon kväll eller så ska jag eventuellt kika på Idol hemma hos Sarah... Det är fest hos grabbarna grus (jonas & simon) men jag känner mig inte såpass uppåt att jag känner för att gå på fest.. Så kan det vara=)

Nu ska jag hålla tummarna för att någon hör av sig på mina blocket annonser hihi^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0