Att Göra listan växer...

Japp, listan växer sakta men säkert! Men vissa saker är snart att stryka igen, som att söka internationellt körkort och fylla i och posta visumansökan och pass till Haag.. Men det är en redig lunta att fylla för att få visum så en liten stund kommer det ta!

Men andra saker håller på och reder sig, Viktor kommer och lägger beslag på både soffa, vardagsrumsbord, tv och fåtölj nästnästa vecka, skönt att veta att jag inte behöver flytta de grejerna nånstans! Han fick hela paketet för 300 spänn, det var en bra deal tycker vi båda haha;P

Ett par stycken har ringt på sängen också men ingen som har hört av sig en andra gång eller kommit för att kika på den.. Jag håller tummarna att jag får den såld!

Har även lagt ut min balklänning från studenten och hoppas jag får den såld, det brukar väl vara nyårsbal på vissa ställen tror jag? Vi får se!

Nu ska jag och kombon kika på Bonde söker fru och sen Greys anatomy! True Blood säsong 3 såg jag klart igår, jag längtar efter säsong 4 nästa år!!!!! Förstår inte hur jag ska kunna vänta hihi=)

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: HAHAH Aja hon var riktigt störd faktiskt:P

vad kul att du är med :D

2010-11-10 @ 20:24:58
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0