Mias kalas=))

Idag fyller Mia 24 år och det har firats med choklad cupcakes och en underbart god jordgubbstårta!!
Sen låg vi allihopa ute på filtar i solen och hade det allmänt mysigt bara, bättre kalas får man leta efter! Hihi=)
På fredag blir det grillmys hos Jonas och Simon så jag har köpt fläskfilé, marinadingredienser, honungsmelon, fetaost och körsbärstomater... Smaskens!
Ännu bättre blir det av att Anders kommer och grillar och myser, vi ska testa våra flummiga cider vi beställde från Tyskland också:P

Här är en bild på Henny, mig och Mia från i höstas när vi precis började lära känna varandra:


Kommentarer
Postat av: Terrorese

Hello snygve, snart e din banner klar.... tror jag;) ni verkar ha det så mysigt hemma i Lish, fan blir allt lite avundsjuk ja... saknar dig massor... pussar !!!

2010-06-03 @ 15:23:19
URL: http://theinsidestory.blogg.se/
Postat av: Angelica

najs bajs! du är så himla snäll som fixar åt mig haha=) ja du saknas ska du veta!!!! mycket=(( pussar i massor;D

2010-06-03 @ 21:53:49
URL: http://piscesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0