Trollkarlens lärling (The sorcerers apprentice)

Filmen Trollkarlens lärling var grymt bra! Den innehöll allt som jag gillar med filmer, både magi, kärlek, action, biljakter, självförverkligande och ett lyckligt slut!



Så det blev en riktigt mysig kväll, först att få träffa lite saknade klasskompisar hemma hos Elin och sen att åka till Skövde med Sophie och ta en promenad och se en skitbra film på bio=))

Imorgon ska jag till Elin och umgås lite och fika, sen ska jag fila på min presentation tills måndag...
Innan Marie flyttar in på lördag (ändrat datum) så måste jag både rensa ur garderober och storstäda också.. Så hon inte tror att hon har flyttat in i en svinstia haha=)

Nu ska jag krypa ner i sängen och zappa lite innan det är dags att sussa... Hade vart mycket mer lockande att krypa ner om Anders hade varit här, men men=(
Jag kanske åker dit imorrn kväll för att få mysa lite, vem vet=)
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0