Tisdag

Usch... Helgens vårliknande väder försvann i ett regnmoln och det bara öser ner ute! Jag tror Zed också förstår vad det är för väder för han vill inte riktigt kliva upp haha:D Eller jo han var uppe sålänge jag klappade på honom, sen tröttnade han på att jag drack te och gick och lade sig igen.. En riktig liten livsnjutare den där!!

Helgen var en sån där superhelg som tankar på alla depåer. Det var ju så fruktansvärt skönt väder!! Varmt och gott i solen så det blev många sköna långpromenader! Sen har vi hunnit med att tjocka i oss pizza och en stooooor skål med lösgodis, blivit bjudna på middag (fläskfilé och stekta bananer i gräddsås med curry, namnam!), kollat på en jättefin lägenhet och tagit igen oss lite. Anders har grävt ut diken inför vintern ute på Dal också=))

Idag får vi se vad jag ska hitta på, städa lägenheten skulle vara en bra grej sen lillfisen flyttade in... Han håller på och byta päls så det finns svarta hundhår överallt! Det var riktigt roligt efter att jag hade duschat honom i söndags, hela duschen var full av dem hahaha.

Ida och Rasmus var här med Caroline i fredags och fikade och hälsade på Zed, sötare barn får man leta efter!!!

Långpromenad i solen

Så här ledsen kan man se ut när matte slutar klappa och klia för att ta en klunk te...

På väg hem från Dal i solnedgången

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

veckans blogg! allt som krävs är en kommentar :D

/ http://smnmode.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0