Puuh

Ojoj vad seg jag är, är inte van att kliva upp och börja jobba 6.45!!! Det var ju ett bra tag sen sist haha. Men det var skoj att jobba dag, jäklar vad fort det gick och jäklar vad mycket det var att göra! Kändes det som åtminstone;)
Imorgon blir det dag nr 2 att jobba 6.45-15.15 så jag hoppas jag får sova bättre inatt än vad jag har gjort sen vi hämtade hem Zed! Han har så sjukt mycket ljud för sig i sömnen haha, värre än både mig och Anders (som ändå kan ha en del lustigheter för oss vi med).

Annars har det varit en lugn kväll, för lillfisen haltar på höger framtass! Men jag får klämma på tassen även fast han eeegentligen inte vill, och jag ser inget sår någonstans. Men vi ska till veterinären en sväng på torsdag och kika på det så det inte är ngt litet som sitter fast i tassen eller en vrickning.. Han slickar gärna på det också så något är det ju.

Igår var en superskön måndag, jag och Petra hade tjejmys (Zed är ju kastrerad så han är nästan tjej!) hela eftermiddagen! Vi var på långpromenad i leran med Zed, fikade, shoppade litegrann på Överby och hade sen soffmys till diverse serier, och första avsnittet av nya säsongen av Two and a half men! Jag var otroligt skeptisk till att börja med, men det var riktigt roligt! Inte samma sak så klart, men absolut klart över förväntan;)

Julskyltningen på Maxi är i full gång!

Zed lär sig att tugga på ben, han har fortfarande liite svårt att förstå vad det ska vara bra för!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0