Lillgrisen!

Nu är det lördag eftermiddag och Zed har flyttat in med allt vad det innebär! Det känns fortfarande lite overkligt att vi har blivit med hund, men också otroligt roligt:D Vi har vart ut på en redig promenad och lekt lite, så nu sover han sött, utsträckt som en korv på vardagsrumsgolvet haha... Han är ju lite överviktig för tillfället, men det ska vi ta tag i på en gång! Mindre mat och mer motion, den enkla lösningen.

Om två timmar ska jag iväg och jobba i restaurangen på Swania mellan 16-01. Det ska bli superskoj, det är 400 matgäster som ska ha trerätters! Så runt 1200 tallrikar ska ut från köket;) Tur då att det bara är roliga kollegor jag jobbar med! Så får vi se hur Zed reagerar när jag kommer hem inatt, eventuellt får jag väl ta ut och kissa honom om han vaknar till ordentligt.. Han kommer ju få vänja sig vid att vi båda två kan komma hem konstiga tider från jobbet ibland haha...

Och ja, antagligen kommer jag nu sälla mig till den skara "jobbiga" människor som jämnt och ständigt tjatar om vad min hund har för sig! I alla fall till en början ;)

Ha en fortsatt trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0