Sommar, sommar, sommar...

Sommarvärmen fortsätter och det är så varmt i vår vindslägenhet så jag nästan tuppar av om dagarna... Nu är kl halv nio på kvällen och vi har fortfarande 30 grader varmt inne!!! Men det funkar, jag får gå runt i underkläder helt enkelt haha=)

Jäklar vad skoj det var att få utforska det riktiga Scorpio på jobbet nu natten som var! Jag mindes faktiskt mer än jag trodde att jag skulle från e-learningen. Det är typ 100% effektivare än Fidelio i vilket fall, logiskt och lätt att förstå! Heja heja :D
Och vilken skillnad på att sluta 4 istället för 7 imorse, gud vad skönt det var! Vid 12 klev jag upp och hade ändå sovit i ca sju timmar, jag var såpass pigg att jag tog ett pass på gymmet och svettades som aldrig förr innan jag tog en promenad hem i solen. Sen hann jag till och med ligga i solen och läsa efter att jag ätit lite, duschat, sovit i två timmar till och äter nu mjölk och müsli med bananskivor i... Varm mat orkar jag inte ens tänka på:S

Får se hur pigg jag är imorgon haha, jag är lite seg i huvudet just nu. Men det ska nog lite kaffe och cykelturen ner till jobbet ordna! Jag och Sofia ska rocka Scandic inatt! Eller åtminstone försöka få pli på Scorpio och inte bli alltför fnissiga tills sju imorrn bitti;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0