Pysselkväll med Petra!

Förlåt, nu var det länge sen sist igen!!

Igår hade jag och Petra en efterlängtad pysselkväll! Petra gjorde ett armband och 4 olika örhängen medans jag knöt ett smalt och ett brett makrame armband.. Allt blev Superfint verkligen!! Sen drack vi te, åt fruktsallad och kollade på Red Riding Hood.. Den var riktigt bra tycker jag!! Amanda Seyfried är verkligen en bra skådespelare, i alla fall i de filmer jag sett henne;)

Just nu ligger jag i sängen och som vanligt vill inte blogg.se:s app ladda upp mina bilder så de får ni se senare... ;)


Kommentarer
Postat av: Bille

ooh, får jag lägga en fin beställning på ett Makrame band igen? De jag fick sist gick ju sönder efter att ha suttit och blivit nött på min handled! ett mörkbrunt ( om du har/kan!)

2011-12-14 @ 10:45:10
URL: http://billerustad.blogspot.com
Postat av: Petra

Verkligen supermysig kväll igår. :)

2011-12-14 @ 11:15:19
URL: http://lovebypetra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0