Träning=))

Japp, nu är det gjort. Jag har köpt ett gymkort och kört första passet idag, plus morgonpromenaden med Sofia och lunchpromenaden med Martina, Sarah och Frida.. En riktigt bra träningsdag med andra ord!
Det var riktigt skönt, jag är så nojig bara när det är mycket människor som är där haha, jag vill inte att de ska döma mig efter hur kass min kondition är;)

Men det var riktigt skönt i alla fall, nu sitter jag och försöker ta tag i tanken att börja med hemtentan... Men mår lite illa, jäkla magkatarr=(
Har fått en magtid hos läkaren den 18 oktober, jättelångt fram känns det som just nu... och omeprazolen har ju inte funkat så vet inte vad jag ska göra:S
Dessutom ska jag till en fotklinik i Vänersborg den 25 oktober och kolla mina fossingar, få se om jag behöver inlägg eller vad det är för fel!
Nej, hemtenta var det ja;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0