Saknad=(

Jag försökte ringa din mobil igår men fick till svar att "personen du söker går ej att nå just nu, var vänlig försök igen".. Ungefär som att du skulle ha tappat täckningen eller laddat ur mobilen, helt normalt. Det gör så ont i mig när jag tänker på att det inte spelar någon roll hur många gånger jag än försöker ringa dig, jag kommer alltid få det till svar... För du kommer aldrig mer svara när jag ringer, aldrig mera skicka sms när du sitter på mattelektionen och inte kan en uträkning eller skicka sms bara för att du har tråkigt eller saknar mig...

Jag fick hem korten av dig som jag skickade in för framkallning idag i alla fall, så nu finns du i en ram med en ljuslykta framför som jag kan tända när jag saknar dig extra mycket...
Jag har fortfarande så svårt att förstå hur du bara har kunnat försvinna så här, hur hela din närvaro bara har försvunnit och lämnat en enorm saknad efter sig.. Jag kommer nog aldrig förstå helt att du är borta, rätt vad det är kommer det upp minnen av dig som är så Levande, som att jag bara skulle kunna lyfta luren och så finns du där i andra änden... Som du borde göra!




Jag saknar dig lillebror, jag hoppas du har det bra trots att det regnar idag=(


Kommentarer
Postat av: Malin

<3

2010-09-25 @ 16:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0