Då var det dags igen!

Då var det dags igen, imorgon är det dags för första dagen i skolbänken igen=)
Idag har vi varit på Röda Kvarn och presenterat våra Liaplatser (Lärande i arbete) för alla nya ettor och allas respektive handledare.
Jag hade min presentation precis efter fikapausen vi hade vid 10, och jag var så nervös så jag fick inte ens ner kanelbullen till kaffet haha...
Jag var så nervös under början av presentationen så jag hörde själv hur rösten var på gränsen till att darra verkligen, och jag var tvungen att kolla jätteofta i mina små fusklappar fast jag egentligen visste exakt vad jag skulle säga!
Så döm om min förvåning när jag efter min presentation fick höra av Helene, min handledare, att Robins handledare Lennart som satt bredvid henne, sa till henne under min presentation att jag verkligen hade en jättebra utstrålning, gjorde en jättebra presentation och verkade väldigt jordnära och trygg i mig själv!
Jag som alltid ser mig själv som en väldigt osäker människa i mitt huvud, men det märks tydligen inte, det är ju bra;)



Det gick förvånansvärt bra med presentationen, trots att tankarna hela tiden fanns i bakhuvudet varför jag var tvungen att avbryta den lite i förtid... Jag fulade hela presentationen lite, jag sa inte rakt ut att jag var med under hela festivalen, men det lät ju definitivt så..
Susanne, min andra handledare, var också där och lyssnade. Hon hade tagit med sig ett ex av Blue Eyed Blondes EP åt mig, helt underbart! De spelade på en Torsdag i Trägårn´ i somras, speciellt "Maneater" är grymt bra=)

Nu på eftermiddagen/kvällen så har jag varit i Mariestad med Sophie och Terror och träffat Viktor för första gången på ca ett halvår, helt sjukt hur fort tiden går!
Sophie skulle fota Viktors band Billion Dollar Man så de kan skaffa lite snygga t-shirts och grejer, så vi passade på att fota de utanför den numer graffitipimpade silon i Mariestad, som ska rivas snart..

Nu ligger jag i sängen med laptopen på en nyinförskaffad laptopbräda i mjukisar, med en kopp chai te på nattduksbordet.. Livskvalitet kallar jag det, men jag börjar bli lite dåsig så ska sova snart...
Blev förövrigt Kombo igår (Kompis-sambo) med Marie min klass, så just nu är det rätt mycket saker här i lägenheten! Men det blir bra, bara jag får vänja mig vid att vi är två.. Väldigt skönt att det är någon mer som stökar runt här i lägenheten, det blir mer hemkänsla då=)
Idag när jag kom hem fanns det färdiglagade lasagnetter till exempel, verkligen inte helt fel haha;)
Nej nu ska jag zappa lite till, sen är det definitvt att sova inför morgondagen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0