Sköna lördag=)

Idag har det vart en riktigt skön dag som har rullat på utan att jag har märkt det!
Imorse började jag dagen på gymmet tillsammans med Katt, en klasskompis. Efter gymmet handlade jag lite förnödenheter hem och svängde ihop en egenkomponerad pyttipanna med modifikation.. Wokgrönsaker, kycklingfilé bitar och potatis, namnam!
Sen har jag putsat mina fönster eftersom det bara blir kallare och kallare och jag ska flytta ut sista november.. Totalt har jag putsat 14 rutor, plus båda sidorna av dem då.. Det tog lite i armarna som redan var trötta av gymmandet! Men det är skönt att få det gjort=)
Balkongmöblerna har blivit avtorkade och fått komma in i värmen också, dock inte hela vägen ner i källaren som planerat än haha=)

Nu har jag duschat och ska hem till Elin om en stund för lördagsmys med henne och Henny=) Det är folk som ska spela biljard men jag känner att jag får lite smått panik av för mycket människor på samma gång just nu... Så då är jag hellre hos Elin ikväll och äter tacos och spelar "den försvunna diamanten", mitt älsklingsspel från när jag var liten!
Eventuellt får jag nattbesök av min underbara älskling senare ikväll, det beror lite på om kombon tänker komma hem ikväll och hur sent det blir;) Haha=)
Jag hoppas verkligen det i alla fall, jag saknar karln så jag blir tokig när jag inte får träffa honom♥

Jag pratade med min älskade mamma för en liten stund också, och hon hade planerat en jättemysig grej tills jag kommer hem i slutet av månaden! Vi ska ut och rida islandshäst, hur mysigt som helst!!!! Det blir jag, mamma, lillasyster Linda, mostrarna med en respektive, min kusin Malin och hennes sambo Daniel... Wiiiieee!!
Jag blir glad i hela kroppen av att tänka på det, oj vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0