Rastlös..

Idag är en sån dag då jag är otroligt rastlös i själen... Jag och Henny gick inte hem från Elin förrän kl 2 inatt, vi satt och kollade på först Pretty Woman och sen Kapten Corellis Mandolin, båda två väldigt fina filmer=)
Jag borde verkligen städa OCH plugga (framförallt plugga), men jag orkar inte och har inte minsta lust till det.. Men vad gör jag istället? Absolut ingenting haha... Nu har jag i alla fall tagit fram köttfärs ur frysen så jag kan laga storkok av moussaka till veckans matlådor.
Och börjat forma tanken att kanske få ner balkongmöblerna i förrådet och inventera hur mycket flyttlådor jag har sparade från när jag flyttade hit..
Något nattbesök blidde det inte igår heller, det blev för sent för det.. Men jag stannade ju som sagt hos Elin bra länge och det var riktigt skönt med en helkväll=)

Jag hittade precis en blogg om en tjej vid namn Roxanna, som handlar om hennes kamp efter att precis haft cancer... Usch jag kan bara tänka mig hur hemskt det måste vara att ha cancer, jag som är extra känslosam idag fick tårar i ögonen av att läsa den.. Men hon verkar vara en stark tjej=)

Här är lite bilder från Marstrandsbesöket i fredags, det ska bli intressant att se vad vi kommer fram till för hållbar utvecklingsplan=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0