I-landsproblem...

Jag sitter hemma hos Anders och lider av ett i-landsproblem just nu haha...
Igår fick vi totalt stopp i ena vasken i köket vilket gjorde det väldigt krångligt att diska, men eftersom Anders hyresvärd skulle fixa problemet idag så bestämde vi oss för att vänta med disken en dag. Det är alltså behållare från 70-talet som sitter under så vi fick inte isär dom själva, de kändes så jäkla sköra!

Så nu när hyresvärden precis vart här (de var visst så sköra som de kändes!) så har vi inga vaskar alls... Det är bara hål rakt ner i köksskåpet!! Det står disk överallt och det luktar apa i hela lägenheten... Jag har då att välja på att antingen disk i duschen (en golvdusch med enbart duschraperi som skydd för resten av badrummet) eller pallra ner mig i källaren som jag aldrig vart ner i och leta upp en vask och sen springa upp och ner med all disk i plastkassar... Suck.
Jag kanske ska nämna att Anders jobbar natt så han är inte här haha=)
Ja, jag tycker faktiskt lite synd om mig själv, jag försöker verkligen få lite flyt i mitt skrivande om Marstrands konkurrensstrategier men har haft så mycket annat i huvudet idag redan som det är.
Jag var hos tant fotdoktot imorse och det besöket gick på 1700 eftersom jag går väldigt snett och fel med mina fötter vilket innebar ett omedelbart inköp av anpassade fotinlägg och ett papper på tre olika träningsmoment för att stärka vissa muskler och förebygga felgång, med strikt ordination.
Shit happens!

En sak som känns mycket bättre är då att jag var på en av mina två inbokade praktikintervjuer idag och den gick galant! Men jag har inte svarat än eftersom de inte kan erbjuda anställning efteråt, så jag ska vänta och se hur det går på ställe #2 ;)

Jag har också flyttat hit första flyttkartongen, och till och med fått upp en av mina tavlor ovanför tv:n! Så nu känns det mer som hemma här♥


Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej vad gör du idag?(:

vill du följas via bloglovin?:)

2010-10-26 @ 14:43:05
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

v: jaså+ bor ni inte tsm?:)

ja idag har jag tränat och lite sånt:) kvällen blr lugn!:)

men vad kul, jag ska lägga till dig nu, om du vill lägga till mig kan du klicka på bilden som står Följ mig via bloglovin som jag har i menyn till vänster:)

2010-10-26 @ 16:25:49
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: men så spännande! vad ska du plugga?:)

ja jag har lagt till dig:)

och jag får tacka så mkt:) men jag är självlärd, har alltid haft intresse för smink:)

2010-10-26 @ 16:30:54
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: louise

fin blogg du har!

kika gärna in och anmäl dig till dagens blogg kanske är det du som blir vald ?!

lycka till:)

2010-10-26 @ 16:38:40
URL: http://vmoslouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0