Greys Anatomy

Jag blev hemma idag haha, det där med att promenera bort halsont är ingen hit! Men nu vet jag det tills nästa gång, sen kanske man ska låta bli att powerwalka bara... Men jag kan liksom inte låta bli när jag är själv ute och går, benen sträcker ut sig av sig själva... Det är ju så skönt!

Swopen gick bra i alla fall, av hela säcken jag tog med så jag har bytt till mig en kappa, en klänning, en t-shirt, ett armband, en ring och två par örhängen=)) Gratis shopping i princip!
Sen bjöds det på mumsiga cupcakes som Therese bakat, och godis som Ulrika tog med=))

Nu sitter jag framför säsongsstarten av Greys Anatomy med en Varma koppen kyckling, laddar för att gå till skolan trots ont i halsen.. Det är nämligen min Lia handledare Helene som ska föreläsa för oss så det vill jag inte missa=)

Kommentarer
Postat av: simone

härlig serie det :D

2010-10-13 @ 16:58:53
URL: http://fattybom.se
Postat av: Torlina

This is great please keep on the good and wonderful work.

2011-02-20 @ 21:56:13
URL: http://torlina.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0