Ett litet paket på posten=)

Idag hade vi en Lena från Gothia Cup som föreläsare, en riktigt härlig och lärorik tjej!
Dagens lektion har handlat om kommunaktion och hur man jobbar med ett så stort evenemang som Gothia Cup, det har vart riktigt intressant=)

På vägen hem hämtade jag ut ett litet paket med mina nya egendesignade visitkort från Vistaprint, texten blev lite liten kanske, men annars är jag jättenöjd=)
Halsen är det inge vidare med idag heller, jag knarkar färsk, riven ingefära i hett vatten med honung hela tiden... Bafucin funkar inte trots att de ska vara lokalbedövande:S

Nej, nu ska jag återgå till tvättstugan=)


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: jaså?:D det lät ju bra!

de kommer från toplady.se, titta där det är SJUKT billigt för att vara så snygag grejer!

2010-10-05 @ 18:35:35
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Jullan

Trevligt med paket! ;)

va gärna med i min dagens blogg-tävling :)



kram

2010-10-05 @ 19:44:14
URL: http://jullankarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0