Trerätters o fyrhjuling

Det vart riktigt mysigt igår! Maten var  supergod och sällskapet var underbart härligt!! Vid halv tolv tog killarna en promenad till OK och inhandlade folköl, för då var vinet slut. Halv två på natten gick de hem haha, då var både jag och Anders grymt trötta men supernöjda med kvällen=))

Idag har vi kört ett flyttlass till Anders och vart hos hans pappa och ätit middag och kört fyrhjuling. Att köra fyrhjuling på en åker med snö kan varmt rekommenderas!!! Det var sjukt roligt, Anders satt bakpå och lärde mig att sladda rejält hihi;D

Nu är jag så trött så jag skulle kunna gå och sova fast klockan bara är kvart i åttal så en liten stund till får jag allt stanna uppe om jag ska kunna sova inatt.. Imorrn ska jag till tandläkaren kl 10 och laga hål, jag ska också teckna tandförsäkringsavtal eller vad det heter... Hoppas det inte blir en alltför dyr försäkringsklass jag hamnar i bara!

Nej nu ska jag vara lite social, bilder får komma en annan dag;)

Kommentarer
Postat av: Robin

Tusen tack för igår!! en riktigt riktigt trevlig kväll!

2010-11-21 @ 22:11:32
Postat av: Angelica

Tack detsamma Robin! Det är sån kvällar som värmer länge:D:D Kramar

2010-11-22 @ 07:27:43
URL: http://piscesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0