Snart är det klart, på fler sätt=))

Anders och hans pappa har precis vart här och hämtat upp de sista större grejerna som köksbord, stolar och annat. Så nu är det ruskigt tomt här i lägenheten! Men vi har ju varadgsrummet kvar eftersom PK komemrpå tidsga och plockar möbler... Gött.

Frysen är avfrostad, ugnen rengjord både i, runtom och i lådan under.. De skåp som är tomma är urtorkade och klara.. Nu ser jag äntligen ett slut på den här flytten!

Imorgon är det kursavslutning med redovisning av våra hållbara utvecklingsplaner, det ska bli skoj att höra vad alla andra grupper kommit fram till! Sen ska ettorna lussa för oss och imorgon kväll blir det avslutningsmiddag på Bakgårn´... Det kommer nog bli både en hel del skratt och tårar imorgon! För även om de flesta av oss kommer ses på Nya Zeeland inom en väldigt snar framtid så är imorgon ändå slutet på vår tid här i Lidköping med allt vad det innebär... Jag har verkligen haft det så otroligt roligt här, och lärt mig så mycket nytt! Dessutom har jag lärt känna en hel del underbara människor som jag hoppas kommer finnas kvar i mitt liv även efter utbildningen!

På tisdag blir jag sambo med Anders, jag ryser lite av lycka bara av att säga det ordet.. Det ska bli spännande, första gången för oss båda att bo tillsammans med någon! Nej, nu ska jag ner o vända tvätt med kombon..
Natti natti^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0