LiAn kirrad=)

Japp, Anna som är receptionschef på Scandic i Trollhättan ringde precis och sa att de gärna vill erbjuda mig en praktikplats! Och jag tackade mer än gärna ja! :D

Nu ska jag dit med bekräftelsepapper för skolan någon dag snart, sen ska vi höras när jag kommit hem från Nya Zeeland så ska jag få komma dit och pröva ut arbetskläder och så=))
De kan inte garantera anställning efteråt men sa att de haft många praktikanter som börjat jobba extratimmar efter praktiken och i vissa fall har det sedan lett till en fast anställning.. Så det finns en chans i alla fall!
Jag ska jobba i första hand med konferens, event och reception, men kommer få testa på städ och frukost också eftersom de vill att alla ska ha prövat på allt... Städning var det mycket av på Dalby så det ska jag nog klara;)

Hos tandläkaren gick det lite sämre, jag har dels ett hål i en tand och sen fick jag veta att jag eventuellt kommer hamna i en högre försäkringspremie eftersom jag har struliga visdomständer... Fast i vilket fall blir det billigare att pröjsa per månad än om jag behöver laga ett hål eller rycka en av mina krånglande visdomständer.. En av dem har tippat haha, så den blir det ev till att rycka ut senare=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0