Flytten är på g!

Ja nu känns det verkligen som att jag nog komma hinna packa ner allt och flytta till tisdag nästa vecka!
Ringde precis PK:s secondhand, de ville mer än gärna plocka upp min soffa, ett arkivskåp och två kassar med diverse småplock i, skönt! Så efter torsdag förmiddag har jag ingen soffa längre...
Men då är det å andra sidan inte så himla långt kvar tills jag ska vara ute så jag tror jag klarar mig! En killkompis ska även svänga förbi nu i veckan och plocka upp vardagsrumsbordet, tv:n och fåtöljen som han får till det fantastiska priset 300 kr haha... Såna möbler som Anders redan har, och som vi säkert kommer vilja köpa nya om vi flyttar till större någon gång. ;)

Var och lagade hål idag också, det gick smärtfritt som alltid. Jag tecknade tandvårdsförsäkring från 28/2 nästa år också, hamnade i grupp 3 där det kostar 65 kr/månaden så det känns också smärtfritt! Med tanke på vad det kostar med undersökning och lagning, hua... :S

Annars är det en ganska lugn dag, jag gick till ICA för att hämta bananlådor men det finns aldrig när jag ska hämta!! Men jag kanske klarar mig på dem jag sparade från flytten hit, vet inte... Kl 17 kommer ngn och kollar på lägenheten så tänkte dammsuga tills dess, sen kommer Therese (aka Terror) och då blir det pestokyckling med wok och Sex and the city 2! Mysmys=)) Ska fortsätta packa ner lägenheten och försöka sammanställa marknadsundersökningar för mitt examensarbete också.. Inte undra på att man har stressmage ibland;)


Terrorese, min galna sötnos;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0